Om oss

Om oss

En personlig eventbyrå brukar vi säga. Vad betyder egentligen det? Jo, vi tänker lite såhär: Relationen med våra kunder är det absolut viktigaste av allt för oss. Vi vill vara en del av kulturen, lära känna varumärket och dela deras mål och ambitioner. Det är först då vi kan göra skillnad på riktigt och skapa koncept och innehåll som både möter och överträffar våra kunders förväntningar. 

Hur började allt då?

People & Events grundades mitt i en pandemi – då alla eventbyråer kämpade för sin överlevnad. Men det visade sig bli ett vinnande koncept och vi fick en flygande start när alla restriktioner släpptes. Att från början få jobba med både digitala och fysiska event var en självklarhet och vi behövde aldrig “ställa om” utan startade upp mitt i de nya förutsättningarna för branschen. 

Hur ser våra dagar ut?

Utöver allt inom event erbjuder vi även hjälp med strategiska partnerskap, interim konsulthjälp, eventpersonal samt strategier och hantering av sociala medier. Allt som handlar om att stärka varumärken och team genom upplevelser. Visst låter det kul? Det är det!

Hur träffar man oss?

Vi har vår bas i Göteborg men har sedan starten arbetat över hela landet och har personal på flera orter.